Stenungsunds Ridklubb

Ungdomssektionen

Ungdomssektionen är en del av föreningen som alla medlemmar upp till 26 år ingår i. Ungdomssektionen har en egen styrelse och en representant i föreningens styrelsen. Under ungdomssektionens årsmöte som hålls i februari väljs styrelsen, alla i föreningen är välkomna att vara med på årsmötet. För att kunna bli invald i ungdomsstyrelsen behöver du ha fyllt 16 år och skall vara medlem i klubben. På årsmötet går man t.ex. igenom föregående års verksamhetsberättelse och tar upp inskickade motioner.

Här kan du läsa Ungdomssektionens stadgar Pdf, 27.9 kB..

Ungdomssektionens styrelse 2023

Ordförande
Vice ordförande
Kassör
Sekreterare
Vice sekreterare
Ledamot
Suppleant

e-post: stenungsundsrkungdom@gmail.com
instagram: @sr_ungdomsstyrelsen

Hör gärna av dig till oss om du har frågor om US-verksamheten eller önskemål om aktiviteter. Det går också bra att skriva till oss om saker vi ska ta med oss till föreningens styrelse eller till andra sammanhang när vi representerar ungdomarna i föreningen.

Publicerad: 2023-07-11

Senast uppdaterad: 2023-07-02