Medlemsinformation

Här på hemsidan finns information som nya och gamla medlemmar behöver ta del av inför varje termin, t.ex. schema för cafeterian och planerade arbetsdagar. Denna information hittar du också på anslagstavlan på ridklubben.

För att veta vad som händer på ridskolan finns några olika kontaktvägar/informationskanaler som är bra att känna till för att hitta rätt!

Hemsidan – Vår huvudsakliga plattform för all information.

Facebook & Instagram – Här uppdaterar vi med nyheter, tipsar och påminner om olika aktiviteter och visar upp vad som händer i verksamheten.

MinRidskola.se – På Minridskola kan du logga in och få information om de lektioner du är inbokad på. Du kan avboka lektioner, boka igenridningar eller andra tillfälliga bokningar och även se vilken häst du skall rida (uppdateras samma dag som lektionen hålls). Här kan du hitta och ladda ner dina fakturor (både betalda och obetalda). Har du inte dina inloggningsuppgifter, hör av dig till kansliet.

Anslagstavlan på klubben – I gången mellan cafeterian och stallet finns vår anslagstavla där det ofta finns ny information, så ta gärna för vana att kika när du passerar. Här kan man hitta information om och anmäla sig till olika aktiviteter. Närmast stallet sätts listorna för dagens lektioner upp. Här ser du vilken häst du skall rida och om det finns annan information, t.ex. om bommar skall bäras ut i förväg eller var gruppen samlas inför en teorilektion.

Medlemsinformation via e-post – Vi skickar även ut medlemsinformation via e-post. Fakturor skickas via e-post. Byter du e-postadress är vi tacksamma om du meddelar oss din nya så att du inte missar någon viktig information.

Personalen – Du är alltid välkommen att kontakta vår personal när du har frågor och funderingar. Prata med dem på plats, ring under telefontiden eller skicka ett mail. Kontaktuppgifter hittar du här.

Senast uppdaterad: 2023-07-02