Klubbkläder

Nu kan vi äntligen erbjuda klubbkläder! Vi har tagit fram ett urval av kläder - allt från jackor till tjockare tröjor och luftiga t-shirts som kan beställas med ridklubbens logga.

Beställningarna gör du enkelt direkt via Lager 157 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Där ser du all information om produkter, storlekar och priser.

Vi kommer att ha bestämda beställningsperioder, information om gällande datum kommer att läggas upp här löpande. För denna första beställningsperiod är sista dag för beställning 30 november för att vara säkra på leverans före jul.

I priset ingår kostnaden för tryck av loggan. Klubben har även ett litet påslag mot Lager157s pris, detta för att täcka startkostnaden för tryck. Eventuellt överskott tillfaller klubben.

Frågor? Kontakta Ghi Kilberg gmorcom@gmail.com

Publicerad: 2023-11-17