Försäljning

Utöver att stötta genom tillfälliga försäljningar av olika produkter så kan man bidra till klubben året runt genom att t.ex. köpa digitala Bingolotter eller ansluta sig till Sponsorhuset.

Inför jul säljer vi fysiska lotter till uppesittarkväll och även Bingolottos uppskattade julkalender. Dessa hittar ni till försäljning i cafeterian.

Ni kan när som helst stötta klubben genom att köpa digitala lotter. Det enda som krävs är att man registrerat ett konto hos Folkspel. Köp dina lotter via denna länk. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Ridlubben är ansluten till Sponsorhuset Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Det är ett enkelt sätt att stötta klubben när du handlar eller bokar hotell på nätet. Går du till butiken du ska handla hos (det finns över 600) via Sponsorhuset så får både du själv och klubben pengar tillbaka. Inget blir dyrare för dig som handlar.

Genom att börja använda Sponsorhuset och gå igenom deras bonusstege så får du en Biobiljett och stödjer Stenungsunds Ridklubb med hela 50 kr. Kom igång här! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

En nyhet är att även du som handlar eller bokar hotell via företaget nu kan göra detta via Sponsorhuset.

Publicerad: 2023-11-16

Senast uppdaterad: 2023-11-16